Professionel IT-support hos aimIT

Hos aimIT er vi eksperter I IT-support og IT-løsninger til alle typer af virksomheder og vores mission er at at levere mere end der bliver forventet.

IT Support

IT support er i dag ofte en ganske standardiseret proces, men nogle gange så standardiseret, at der ikke er øje for de enkelte behov for support ude hos kunderne. Det ønsker vi at lave om på hos aimIT, hvor vi tilbyder lige præcis den løsning, som din virksomhed har brug for – med det niveau af IT support, der er behov for.

Generelt kan outsourcing af IT-løsninger være en god idé, hvad end der er en IT-afdeling på matriklen eller ej, da I kan outsource lige præcis den del af jeres IT-drift eller –løsning, der passer jer bedst. Har man for eksempel en enkelt eller få medarbejdere, der sidder med hele virksomhedens drift af IT-løsningerne, kan det give mening at lette noget af eksempelvis IT-support-byrden således, at der frigives ressourcer til at fokusere på kerneopgaverne.

IT-support hos aimIT

Hos aimIT kan vi se på vores kunder, at outsourcing af deres IT-support frigiver ressourcerne til at løse deres kerneopgave, plus at vi oplever, at nogle kunder endda sparer op til 20% på IT-budgettet ved at outsource løsninger eller drift til os. Derudover er der også en fremtidssikring i at lægge supporten hos en ekspertvirksomhed, da vi nemt kan skalere dine IT-løsninger for dig, når der er behov for det og din virksomhed vækster.

5 gode grunde til at vælge ekstern IT-support

  1. Skalerbare løsninger
    Vores løsninger er fleksible og vi tilbyder IT-løsninger til mange forskellige virksomheder i varierende størrelse og med varierende behov. Derfor har vi også strukturen og erfaringen på plads til at kunne tage os af alle størrelser – det vil sige at får du brug for større løsninger hen ad vejen, kan vi skalere din aftale eller dine aftaler efter dine nye behov. Altid.

  2. Døgndrift
    Det er langt fra alle virksomheder, som har ressourcer til at have en eller flere personer til at drifte hele virksomhedens IT, så det hele tiden holdes opdateret, sikkert og stabilt. Den stabilitet og sikkerhed kan vi dog tilbyde gennem aimIT, hvor vi allerede har infrastrukturen på plads. Så skulle der – mod al forventning – opstå uforudsete komplikationer, kan vi reagere hurtigt og effektivt. Vi er eksperter i sikkerhed og vores datacentre indeholder en central management-løsning, hvorfra vi hurtigt kan servicere alle vores kunders løsninger hos os.

  3. Support der forstår dig – og som du forstår
    Hos aimIT taler vi flydende IT, men vi ved også godt, at det er langt fra alle andre, der gør det. Derfor er vi ikke kun specialister i IT og IT-support, men også i at formidle det på en letforståelig og serviceminded måde, så alle vores kunder kan ringe til os for hjælp – og ikke kun jeres mest IT-kyndige kollega.

  4. Alle løsninger samme sted
    Vi hjælper dig med lige dét, du har behov for og får du behov for assistance indenfor eksempelvis sikkerhed, hosting, netværk eller endda print og kopi, så har vi en løsning, der passer til dig. Du kan med andre ord samle flere løsninger ét sted, hvor vi ved, at fleksibilitet og tilgængelighed er nogle af de vigtigste krav, der stilles fra arbejdspladser lige nu. Derfor kan vi også skræddersy vores løsninger til arbejdsmarkedet og arbejdsstrukturen i nutiden og fremtidens Danmark.

  5. Specialister i at hjælpe dig
    Vi tager vores ansvar som IT-leverandør og IT-supporter meget alvorligt og vi ønsker derfor også at lære din virksomhed at kende, så vi kan gøre det bedst muligt for dig. Det betyder også, at hvis du skulle ringe med et spørgsmål eller en problemstilling, så skal du ikke begive dig ud i lange forklaringer om din løsning, konto eller support-abonnement hos os – vi har styr på det. I stedet kan vi sammen fokusere på at løse dit problem hurtigt og effektivt.

Sikkerhed, professionalisme og tryghed

Udover fremtidssikring ligger der også en mere generel sikkerhed i at lægge IT-supporten over i aimIT, da vi kan være der for jer hele tiden. Med os vil I aldrig opleve, at den IT-kyndige er på ferie eller har barn syg, og at I dermed ikke kan tilgå jeres IT-løsning, eller at et akut opstået problem ikke kan løses nu og her. Vi kender IT og dermed også de massive udfordringer, man som virksomhed står over for, når ens system er nede og medarbejderne i sidste ende ikke kan udføre deres arbejde. Vi ved at fejl sker, så derfor er vi også forberedte, så vi kan træde til, når behovet opstår og dine ansatte ikke udsættes for nedbrud, der koster hele og halve arbejdsdage.

Jesper Frimodt

Key Account Manager

Jesper har været i IT-branchen mere end 25 år i roller som KAM og ledelse, hvor han har siddet med strategi og løsningssalg B2B, indenfor WAN, LAN, DATACENTER, BACKUP og CLOUD løsninger. Har du spørgsmål angående IT – Outsourcing kan du trygt tage fat i Jesper på  tel: 4414 7307 eller jf(a)aimit.dk

Kontakt os og hør mere om mulighederne