Vi gør IT nemmere for vores kunder med viden, fokus og overblik
aimIT's advisory hjul
Det er vigtigt for aimIT at have dybdegående viden om vores kunder. Hvordan bruges deres IT i hverdagen? Hvilke ønsker og visioner er der for fremtiden? Hvilke sikkerhedsforanstaltninger skal der være fokus på? Er der specielle krav, der skal overholdes? Dette er blot få af de spørgsmål, som vi stiller for at lære vores kunder at kende.
Vi skriver ikke ugentlige nyhedsbreve, hvor det er kunden selv, der skal gætte, om det er relevant information for dem. Vores kunder er forskellige og vi yder en bedre service ved at give individuel information om, hvad der vigtigt for den enkelte kunde.
Vi tilbyder derfor vores kunder kvartalsvise orienteringsmøder af cirka en times varighed. Med en fast agenda får vi gennem dialog givet vores kunde den relevante information. På den måde giver vi vores kunder et godt og solidt fundament at tage fremadrettede it-strategi beslutninger på.

Jesper Frimodt
Key Account Manager
Eksempel på agenda
- Gennemgang af Nessus scanning
- Sikring af at alt er opdateret og uden anmærkninger.
- Produktudvikling
- Er der sket tiltag på kundens eksisterende produkter?
- Nye features eller muligheder, som kan gavne kundens forretning.
- Fremtid
- Hvor er I på vej hen?
- Skal I være på forkant i forbindelse med vækst, opkøb, frasalg etc.?
- Hvordan udvikler jeres branche sig?
- Trusselsniveau
- Hvordan er det generelle trusselsniveau?
- Har aimIT oplevet noget særligt i perioden?
- Licensering
- Bruges licenserne optimalt?
- Er det stadig de rigtige?
- Kan sammensætningen optimeres?
- Compliance
- Stiller kundens cyberforsikring særlige krav?
- Hvilke nye krav er på vej?
- Eventuelt
- Har kunden eller aimIT spørgsmål eller oplevelser, der skal deles?